Ga naar de inhoud
Nieuws

Klanttevredenheidsonderzoek

29 maart 2017
2 minuten lezen
Bedrijfsnieuws

Wij willen onze klanten naar alle tevredenheid bedienen. Je mening over ons bedrijf en werkwijze stellen wij dan ook zeer op prijs. Vandaar dat wij een klanttevredenheidsonderzoek hebben uitgevoerd. Wij willen alle deelnemers aan dit onderzoek nogmaals bedanken.

Wij zijn erg blij met het resultaat. Je geeft ons een 8,3 voor onze dienstverlening.

Wij hebben gekeken naar je tevredenheid over Coffee Fresh in het algemeen, naar je tevredenheid over onze technische dienst, onze webshop, de medewerkers van onze helpdesk, de koffiemachine en onze samenwerking.

Wat doen wij goed?

Je hebt aangegeven zeer tevreden te zijn met onze storingsafhandeling en de snelheid waarmee wij reageren op een storingsmelding. Ook heb je aangegeven dat je tevreden bent over onze bereikbaarheid, zowel telefonisch, online als fysiek.

Wat kan beter?

Uit de resultaten blijkt dat een klein aantal mensen niet tevreden is over het schoonmaakgemak van de koffiemachine. Dit kan natuurlijk veel verschillende redenen hebben, vandaar dat wij elke opmerking individueel behandelen. Om het schoonmaken van enkele koffiemachines te vergemakkelijken hebben wij een aantal schoonmaakinstructies gemaakt.

Je tevredenheid over het gebruik van de webshop heeft enkele interessante opmerkingen opgeleverd. Wij gaan aan de slag om ervoor te zorgen dat het gebruik van de webshop nog gemakkelijker verloopt.

Bedankt

Wij willen je nogmaals bedanken voor je deelname aan ons klanttevredenheidsonderzoek en hopen dat je de volgende keer je mening weer wilt geven.

Meer weten?

Benieuwd naar onze koffiemachines, service of dienstverlening? Onze specialist staat klaar om je verder te helpen!

Neem gerust contact met ons op.

Ilona
helpdesk